Nyitva tartás :

Szalon:
Hétfõ-Péntek : 800-1800
Szombat : 800-1300
Vasárnap : zárva
Szerviz, alkatrész:
Hétfõ-Péntek : 800-1700
Szombat : 800-1300
Vasárnap : zárva

  További hírek

Megérkezett a Vitara Limited!
További információ
  További hírek

Megérkezett az Új SX4 S-Cross
További információ
  További hírek

HAZAI GYÁRTÁSÚ SIKERMODELLEKKEL TAROLT A SUZUKI 2016-BAN
További információ

Suzuki hírek


Megérkezett a Vitara Limited!

Megérkezett az Új SX4 S-Cross

HAZAI GYÁRTÁSÚ SIKERMODELLEKKEL TAROLT A SUZUKI 2016-BAN

2015 márciusától jön a minden elemében új Suzuki VITARA!

A Suzuki az új Vitarával jelentkezik a Párizsi Autószalonon

A Suzuki bemutatta Authentics koncepcióautóját

S-Cross: a Suzuki felforgatja a crossover kategóriát

XL7 teszt




Ilyen hatalmas Suzuki sosem volt és egy ideig nem is lesz többé: a tengerentúlról érkezett XL7 ötméteres hosszával és hathengeres motorjával a Grand Vitara nagytestvére.

Suzuki emblémát ekkora autón még nem láttunk. Az XL7, mint a neve is mutatja, hétszemélyes, és olyan szabadidő-autók konkurense, mint a Honda Pilot, Mazda CX-9 és Toyota Highlander. Nem véletlen, hogy csak a márkanevek hangzanak is - merősen, ezeket a típusokat ugyanis nálunk nem forgalmazzák, egytől egyig külön az észak-amerikai piacra fejlesztették őket. Ilyen az XL7 is: alapját a Chevrolet Equinox adja, de padlólemezét megnyújtották, így a Suzuki öt méternél is hosszabb.

Az óriás terepjáró mozgatásáról hozzá illő erejű motor gondoskodik. A Suzuki gyártotta Japánban azt a 3,6 literes, V6-os benzinmotort, amely meglepő dinamikával húzza előre a kéttonnás járművet: ha gyorsulásra kerül sor, lélegzetvételnyi szünetet követően az XL7 hamisítatlan hathengeres robajjal veti magát előre.

Ötfokozatú automata váltója nem a legfürgébb, de simán kapcsol, így kényelmes autózáshoz ideális. Nem túl nagy tempójú amerikai utakra tervezték, ezért nálunk is inkább országúton vagy autópályán válik be: ilyenkor egészen csendes marad, és fogyasztása is tíz liter környékén tartható. Városban már ennek másfélszeresét is felemészti a nagy test mozgatása, ami a kétszázötven lóerő fényében nem olyan sok, de a gyártók környezettudatos fejlesztései ma már kevesebbhez szoktatnak minket.

Szabadidő-autónak is jó lehet az XL7, amely természetesen összkerék hajtású, és bár felező fokozata nincs, de a húszcentis hasmagassággal könnyebb terepen még elboldogul. Vezetése nem különösebb élmény, de legalább nem is fárasztó, ráadásul helykínálatával is meggyőz minket. A hét ülés mögé még befér néhány táska, de két személlyel nagy kombikat is megszégyenítő méretű a raktér. Ha túltesszük magunkat a Suzuki-emblémás, de inkább a korábbi Chevrolet modellekre jellemző formavilágú utastér kissé egyszerű anyaghasználatán, tágas és kényelmes autónak ismerjük meg az XL7-est. Fahrenheites légkondicionálója és mérföldes órája amerikai örökség, akárcsak a gazdag felszereltsége. Klíma hátulra is jutott, van tolatókamera, és a hátsó utasok szórakoztatására a tetőből kihajtható a DVD-lejátszó képernyője, amelyhez vezeték nélküli fejhallgatók tartoznak. Az XL7 legizgalmasabb extrafelszerelése mégsem ez, hanem a távirányító, amellyel távolról is életre kelthetjük a V6-ost – hasznos lehet például télen, amikor még a házban öltözködünk, addig a hólepel alatt már fűti magát az autó.

Igazi konkurense gyakorlatilag csak egy van, a szintén tengerentúlról honosított Hyundai ix55, hasonló képességekkel, felszereltséggel és árcédulával, csak éppen dízelmotorral.

Forrás : Autó és Stílus





Ötcsillagos védelmet nyújt az új Suzuki Swift

Világpremier: indul a Suzuki Swift új generációjának sorozatgyártása

Idén jön a szupertakarékos Suzuki Swift

40 éves a Suzuki legkisebb terepjárója

Hamarosan itt az üzletemberek Suzukija - a Kizashi

ADAC: a magyar autó a legmegbízhatóbb

Kevesebbet fogyaszt az új Suzuki Alto

Megújult a családi Suzuki

A legolcsóbb? - Suzuki Alto

Megújul az SX4



2010 Suzuki Érd Minden jog fenntartva

Adatvédelmi nyilatkozat