Nyitva tartás :

Szalon:
Hétfõ-Péntek : 800-1800
Szombat : 800-1300
Vasárnap : zárva
Szerviz, alkatrész:
Hétfõ-Péntek : 800-1700
Szombat : 800-1300
Vasárnap : zárva

  További hírek

Megérkezett a Vitara Limited!
További információ
  További hírek

Megérkezett az Új SX4 S-Cross
További információ
  További hírek

HAZAI GYÁRTÁSÚ SIKERMODELLEKKEL TAROLT A SUZUKI 2016-BAN
További információ

Suzuki hírek


Megérkezett a Vitara Limited!

Megérkezett az Új SX4 S-Cross

HAZAI GYÁRTÁSÚ SIKERMODELLEKKEL TAROLT A SUZUKI 2016-BAN

2015 márciusától jön a minden elemében új Suzuki VITARA!

A Suzuki az új Vitarával jelentkezik a Párizsi Autószalonon

A Suzuki bemutatta Authentics koncepcióautóját

S-Cross: a Suzuki felforgatja a crossover kategóriát

XL7 teszt

Ötcsillagos védelmet nyújt az új Suzuki Swift

Világpremier: indul a Suzuki Swift új generációjának sorozatgyártása

Idén jön a szupertakarékos Suzuki Swift

40 éves a Suzuki legkisebb terepjárója

Hamarosan itt az üzletemberek Suzukija - a Kizashi

ADAC: a magyar autó a legmegbízhatóbb

Kevesebbet fogyaszt az új Suzuki Alto


Kevesebbet fogyaszt az új Suzuki Alto






Még az idei évben bemutatja a Suzuki a Swift utódját! A gyár kifejezetten alacsony fogyasztást ígér, a benzines kiskocsi szabvány szerinti átlaga 4,4 liter százon.

Ötajtós lesz, egyféle motorral

Új városi autó értékesítését fontolgatja a Suzuki. Az eredetileg 2008 őszén bemutatott Alto futhat be hazánkba, értékesítése májusban indul a tervek szerint. A városi mini ötajtós karosszériával érkezik.

Gyorsan kipipálható a motorkínálat, mert Indiában egyféle benzinessel készül az Alto. A választék az ezres háromhengeresre korlátozódik, amely a 14 másodperces százra gyorsulás alapján viszonylag használható motor lehet.



Keveset fogyaszt

A fejlesztési szempontok között elsődleges volt az alacsony fogyasztás. A hasonló méretű autók között nagyon jónak számít a 0,30-as alaktényező, a 930 kilós súly már nem annyira, ráadásul az Alto így is csak három csillagot kapott az Euro NCAP töréstesztjén tavaly.



A fogyasztás viszont rendkívül alacsony, a gyári adatok alapján egy decivel még a Toyota Aygót és francia testvéreit is sikerült alulmúlnia a Suzukinak. A kis Suzuki 4,4 literes szabvány szerinti átlaga 103 grammos kilométerenkénti szén-dioxid-terhelést jelent, ami igazán kedvező érték.

Alapáron légkondival

Normális kényelmi és biztonsági felszereltséggel jelenik meg az Alto, persze a magyarországi kivitel extráiról még nem tudunk véglegeset.

Nyugaton mindenesetre a csúcsmodell ESP-t és függönylégzsákot is nyújt. A hazánkba behozandó Altók sem lesznek mezítlábasak, várhatóan egyféle, de minden fontos tételt tartalmazó felszereltséggel jön be az Alto, alapáron légkondicionálóval.



Az árát még nem tudjuk

Az autó sikere azon múlik, mennyibe kerül majd. Eddig azért hiányzott a hazai kínálatból az Alto és a Pixo, mert az indiai gyártással járó szállítási költség és vámterhelés aránytalanul megdrágítaná őket a Swifthez, illetve a Splash-hez képest.

Ha sikerül összevethető felszeltség esetén a Splash alatti áron bevezetni az Altót, itthon is lehet érdeklődés az aranyos és nagyon gazdaságos kiskocsira. Konkrét összegeket sajnos nem tudunk, de a Splash 2,4 millió forintos alapára irányadó lehet.







Megújult a családi Suzuki

A legolcsóbb? - Suzuki Alto

Megújul az SX4



2010 Suzuki Érd Minden jog fenntartva

Adatvédelmi nyilatkozat