Nyitva tartás :

Szalon:
Hétfõ-Péntek : 800-1800
Szombat : 800-1300
Vasárnap : zárva
Szerviz, alkatrész:
Hétfõ-Péntek : 800-1700
Szombat : 800-1300
Vasárnap : zárva

  További hírek

Megérkezett a Vitara Limited!
További információ
  További hírek

Megérkezett az Új SX4 S-Cross
További információ
  További hírek

HAZAI GYÁRTÁSÚ SIKERMODELLEKKEL TAROLT A SUZUKI 2016-BAN
További információ

Suzuki hírek


Megérkezett a Vitara Limited!

Megérkezett az Új SX4 S-Cross

HAZAI GYÁRTÁSÚ SIKERMODELLEKKEL TAROLT A SUZUKI 2016-BAN

2015 márciusától jön a minden elemében új Suzuki VITARA!

A Suzuki az új Vitarával jelentkezik a Párizsi Autószalonon

A Suzuki bemutatta Authentics koncepcióautóját

S-Cross: a Suzuki felforgatja a crossover kategóriát

XL7 teszt

Ötcsillagos védelmet nyújt az új Suzuki Swift

Világpremier: indul a Suzuki Swift új generációjának sorozatgyártása

Idén jön a szupertakarékos Suzuki Swift

40 éves a Suzuki legkisebb terepjárója

Hamarosan itt az üzletemberek Suzukija - a Kizashi


Hamarosan itt az üzletemberek Suzukija - a Kizashi


Március elején, a Genfi Autószalonon debütál a Suzuki új, sorozatgyártásra szánt családi autója a Kizashi. Elkészült a Suzuki új modellje a Kizashi. Nagy újdonság nincs a kémfotókon már látottakhoz képest. De most már azt is tudjuk, mikor találkozhatunk vele először testközelből.



A márciusi Genfi Autószalonon végre hivatalosan is lehull a lepel a nagy újításnak szánt modellről. Nagy újítás, hiszen ez a Suzuki első saját középkategóriás modellje. Verona néven korábban is árultak ekkora típust az USA-ban, de az nem volt más, mint a Daewoo Evanda Suzuki-jelvénnyel.



Az autó külsőleg masszív, sportos, erőteljes benyomást kelt, amit maga Kóka János is megcsodálhatott 2007 szeptemberében Frankfurtban (még tanulmányautóként).

4650 milliméter hosszú, ami kicsivel több, mint a Skoda Octavia vagy a VW Jetta, de kisebb, mint a Ford Mondeo vagy az Opel Insignia, szóval igazi köztes modell. Tengelytávolsága 2,7 méteres, ami arányos felépítést eredményez.

A teljesen új fejlesztésű sport-szedán szériában adja majd az intelligens összkerékmeghajtást, az úgynevezett i-AWD-t.

Egyelőre egyetlen motorváltozatról lehet tudni, a 2,4 literes négyhengeres motor 178 lóerős, maximális nyomatéka 230 Newton méter. Kérhető bele fokozatmentes CVT-váltó is. A Kizashi név egyébként laza fordításban a nagy dolgok előhírnöke, kíváncsian várjuk tehát, mi jön még.






ADAC: a magyar autó a legmegbízhatóbb

Kevesebbet fogyaszt az új Suzuki Alto

Megújult a családi Suzuki

A legolcsóbb? - Suzuki Alto

Megújul az SX4



2010 Suzuki Érd Minden jog fenntartva

Adatvédelmi nyilatkozat